Städa städa..

Japp då var kvällen på skolan avklarad, och det var faktiskt ganska trevligt måste jag erkänna  :) Ska nu julstäda mitt rum, alltid trevligt att komma tillbaka till ett nystädat rum efter lovet :)
Vi hann ju även med gymmet förut, och det gick väldigt bra. Väldigt skönt att vara där runt 13 då det inte är många andra som tränar.. Var bara att att för sig och man slapp vänta på maskinerna :)
Har även kommit på en briljat idé angående morgondagen.. Istället för att åka med Jimy hem efter skolan och äta sabbt som attan, byta om och sen ta bilen tillbaka till gymmet och träna så kom jag på att det är ju bra myket bättre om Jimmy släpper av mig vid gymmet (om han vill det vil säga ;)) Och sen kommer mamma och hämtar mig, drar till skolan och packar in alla grejer,. Shit vad smart jag är ibland alltså! ;) Så slipper jag vara hemm vid 18 och Linn får jag då träffa mycket tidigare!
Ja nu fick ni lite onödig information men det får ni ta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0