Tisdag

Just nu känns det som att tiden går väldigt långsamt.. Vill att det ska bli helg nu :)
Idag blev det ett mycket bra pass för bröst, biceps och mage. Ökade i biceps vilket jag är väldigt nöjd med. Sen spöade jag även skiten ur magen, ooj vad det kommer kännas imorron! ;)
Trodde inte det skulle bli ett så bra pass idag faktiskt, var jättetrött innan vi skulle åka och för första gången på väldigt länge så kände jag bara för att stanna hemma och sova.. Men efter att ha sovit i 10-15 min så var jag på G igen! Tänk att några få minuter kan göra så mycket :)
Fick även tummen ur och köpte mig ett par träningshandskar, var dags för det nu med tanke på att jag är på god väg att få valkar i händerna vilket jag inte tycker är så jättevackert. Synd bara att klantarslet då glömde kvar sin ring där.. Men men får ringa imorgon och fråga om den ligger kvar :)

Nä, dags att fortsätta läsa Champagneflickan och sen försöka somna i tid..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0