Tisdag

Idag har det vart en väldigt bra dag måste jag säga. Var ju på återbesök med synen idag och det gick väldigt bra. Allt såg bra ut så allt var i sin ordning. Idag på polistimman så var KRIS här och berätta lite om sig själva samt om deras verksamhet. Jag och Zarita hade ett litet arbete om dom när vi gick i trean och bjöd även in dom till skolan då, så man hade redan hört det mesta kändes det som :) Men det är alltid lika intressant att höra fd kriminellas livshistorier :)
Idag blev det ett riktigt bra pass måste jag säga! Vart ju lite missnöjd igår så idag gav verkligen järnet! Det gav ju även resultat, fick riktigt bra pump i biceps idag!
Tror det är dags att skaffa ny kamera nu så man kan lägga upp lite bilder, har ju en men den är ju full av sand så den funkar bara när den känner för det. Jaja får helt enkelt ta och önska mig en i julklapp eller nått. :)
Nu är det dags att försöka sova, ha det kalas, kram!

Kommentarer
Postat av: jessica

ja bilder vill vi ha:)

2008-12-12 @ 08:47:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0