Känns bra =)

Shit vad fort tiden går, redan julafton imorgon ju?!  För att få upp julkänslan lite så har jag nu kollat ett x antal avsnitt av "Mysteriet på Greveholm" Lätt bästa julkalendern haha! Det var mamma som kom hem med den härom dagen, alla avsnitt på två skivor ;)
Idag när jag kom hem från jobbet så var jag fruktansvärt trött, ville bara äta lite och sen gå och lägga mig o sova i en timma eller två.. Men det hade vi inte tid med, gymmet stängde ju 18 idag så det var bara till att dra på sig träningskläderna, äta lite och sen flytta sin feta röv till bilen och brumma iväg. Slängde även i mig två koffeintabletter (brukar inte ta det) och HOPPSAN vilken energi jag fick då! Skulle egentligen kört axlar, vader och mage men snurrig som man är så blev det rygg, triceps och mage istället. Väldigt nöjd me passet, grym kontakt med rygg + att jag ökade i samtliga övningar! Så nu sitter jag är jättenöjd och trycker i mig köttbullar och rödbetssallad, ska upp till 59 till slutet på denna vecka så nu får jag ligga i! Det börjar märkas lite att jag har lagt på mig, får inte på mig jeansen lika lätt längre..  Det är ju egentligen bara positivt men blir ändå lite rädd för att sluta på typ 70 kg, och då menar jag inte muskler utan FETT. Men det är väl bara att skjuta undan den tanken, tror min mamma och mina vänner säger till om det blir lite för mkt av det goda ;)





Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0