Vill sola :(

Usch vad jag hatar att gå runt och vara så här blek! Får sola igen i februari, jäättelångt kvar ju! (för er som undrar så gjorde jag en laseroperation i oktober, och får därför inte sola på fyra månader) Och det där med att spraya och kleta själv funkar inte, blir bara fläckligt och ojämnt! Så nu funderar jag på en sån där soldusch? Kostar ju lite men har hört att det ska bli väldigt bra! Får kolla upp det efter jul, för nu ekar det gött i plånboken..
Bortsett från att jag nu har ett väldigt blekt tryne så är allt väldigt bra. Snart är det lov, Linn är hemma och träningen gick väldigt bra idag! och för er som vet om min operation-gå-upp-i-vikt så går det väldigt bra på den fronten med! Väger nu (hör och häpna) hela 58 kg!! Vilket innebär att jag gått upp 3 kg på nästan ingen tid alls :) Så vänta ni bara, snart har ni en riktig tjockis-carro ;) Så man kan ju säga att det firades ganska bra i lördags (kanske lite för bra?)  Sitter nu här med en kesella i handen och har nu provat tipset att ha i linfrön, mkt gott måste säga! Tack där Bella :)

Nä nu ska jag fortsätta läsa min kära bok "Champagneflickan". Grymt bra by the way!
Kram på er!







Åhh, jag vill! :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va duktig du e gumman =)

2008-12-17 @ 22:32:39
Postat av: Caroline

Tack så mkt gumman =)

2008-12-18 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0