Fredag

Idag har det vart en väldigt lugn dag, började dagen med att åka till allum med min kära mor och kollade lite olika saker, bla en fin klänning som mamma köpte till min syster i födelsedagspresent + en fin vår/sommarsjal till mig :) Tanken var också att vi skulle hitta ett par skor till mig men jag var inte alls på humör för att kolla o prova massa skor så vi hoppade det helt enkelt.
Vid fem-tiden så åkte jag, min syster Therese och hennes boyfriend Tommie (en väldigt rolig prick det där) hem till pappa där det bjöds på middag och lite sköna presenter. Även väldigt kul att träffa båra fastrar Anette och Susanne, det är ju inte varje dag man träffar dom! :)

Nu är et nog dags att sova för min del, är grymt seg och imorron väntar en kväll där både klänning och rosé välkomnas på nytt!

Godnatt på er! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0