Axlar och biceps!

Ajjemen nu har axlarna och biceps fått sitt! Gick riktigt fint, känner inte av axeln någonting längre vilket är väldigt skönt :)
Efter att jag fått i mig mat förut så blev jag rastlös igen, satt och velade fram och tillbaka om jag skulle ta mig en promenad och till slut blev det så! Hela 90 minuter, kändes gött när jag kom hem igen :) Börjar få lite lätt press på mig nu efter jag snackat med R, han är vad jag förstår det som redan i toppform och jag har inte ens börjat köra extra cardio än?! Sen blev jag ju minst lika impad på hans kostupplägg, erbjöd honom att bli min personliga kock utan lön men fick inte något direkt svar, skumt.




Ja du R, om du skulle ha denna form nu så ligger jag liite efter..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0