Då var man ute...

Helvetes jävla faan! Ursäkta mitt språk men är lite bitter för att jag kuggade på den där jävla svenskan idag! Förra sökningen behövde man 27 rätt för att bli godkänd, denna gången har dom höjt till 31. Det var 5 frågon jag inte hann svara på (eller aa, 2 egentligen med det var "5 frågor i 2") Jag fick 28 rätt = fetkuggad.
Men eftersom jag fyller år idag så ska jag fira med ett valfritt pass ikväll, och det blir axlar och rygg. Så efter det kommer jag nog vara glad igen! 


 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer nog gå åt pipsvängen för mig med så vi köra i höst igen, never give up! Ha en underbar födelsedag snuttan ändå! Puss

2009-04-21 @ 17:48:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0