Där ser man..

Jag har alltid trott det bara är vi tjejer som analyserar allt vad killar säger, som kan vrida och vända på allt vad fanskapen säger, missuppfattar minsta lilla och ibland bara känna oss så jävla maktlösa och misslyckade. Men icke!
Jag har en god vän av det manliga könet, som jag egentligen inte brukar snacka överdrivet mycket med men nu på senaste har han haft lite tankar och funderingar över en viss dam han träffar. Han är väl vad de flesta tror den självsäkra typen som dessutom har skönheten på sin sida, kan nog charma sig till det mesta och uppfattas aldrig som osäker.. Men skenet bedrar, även denna charmknutt kan tveka på sig själv och bli fullständigt galen på det som kallas kärlek!
Jag menar självklart inte att alla killar är kallblodiga svin som aldrig haft känslor för någon, asolut inte. Men blev faktiskt (positivt) överraskad när jag märkte att (vissa) killar analyserar minst lika mycket som oss tjejer..
Men självklart kommer det alltid finnas kvar en jävla massa svin som skiter fullständigt i om dom sårar någon, både killar och tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0