Jag vill...

Komma in på polishögskolan nu nu nu!! Var ju på studiebesök på PHS i Växjö idag och man blev ju inte mindre sugen på att börja efter vi vart där så att säga.. Verkar verkligen hur bra som helst, väldigt bra upplägg + att de verkar ha en grym gemenskap! Man var ju lite lätt avundsjuk på alla som går där nu, gaah!
Men men, det är bara att ge sig fan på att komma in, måste fixa svenskan nästa tisdag! Visst, jag räknar inte med att komma in försen jag är runt 24-26 men det hade ju vart kul om man gick hela vägen till pliktverket?

Nä, ska ta en sväng och se vad alla andra gör, får panik av att bara sitta här och göra absolut ingenting!



En dag ska jag faan i mig komma in!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0