Pink och bokrapport

Det är precis vad jag sitter och roar mig med nu, lite smådrygt faktiskt. Är som tur var inte så trött och tur är ju det med tanke på att jag måste lämna in skiten imorron... Just nu så är det Pink som dönar ur högtalarna, har kommit underfund med att hennes senaste (?) album är väldigt bra!
I övrigt har denna vecka gått hysteriskt fort, fattar ingenting. Nästa vecka har vi lov en vecka och det ska bli riktigt gött, behövs verkligen nu kan man säga! Då ska jag sätta mig ner och söka (ännu mer) sommarjobb, börjar få lite ont i magen när jag tänker på sommaren, inte ett jobb i sikte..
Träningen har gått bra denna vecka, dock ser det ut som jag missar ett pass denna vecka, fett IG på den eller?
Men men, på lördag ska jag ut och rida med Johanna, ska bli sjukt kul! =)

Just det ja, min kära mor ringde mig idag och meddelade att jag fått brev från polisen, och nyfiken som hon är ville hon ju absolut öppna det och se vad som stod, vilket då hon självklart fick göra :) Det var ang svenskprovet och myndighetssamtal. Den 21 april ska jag dit och få svettas lite. Och den 21 april är ju inte vilken dag som helst, det är ju min födelsedag! :) Rätt surt om man kuggar på svenskan, blir ju en jävla födelsedag att minnas då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0