Snart så!

Sart så anländer våra goa jönköpingspojkar till vackra Göteborg, eller aa, på lördag men det är ju inte så långt kvar! =) Har inte träffat dem på 7 eller 8 månader, inte okej! Hade ju även vart kul om man fick träffat 08:orna med men man kan inte få allt här i världen.. Men midsommar, då jävlar är hela truppen samlad igen! ;)
Sitter just nu och letar jobb, finner inga ord som beskriver hur sjukt tråkigt det är! Ingen som har något tips?! Är ju tyvärr ganska kräsen vad det gäller jobb men det känns som att det inte är läge för att vara kräsen i dagens läge? Är btw lite lätt avundsjuk på Emelie som idag är på intervju på Hall anstalt, fatta vad grymt och jobba där?! Men nä nä, då sitter man här och är bitter för att man inte bor i Stockholm, jävla skit.

Nä, nu ska jag söka vidare, hittelön till den som hittar ett jobb till mig!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

tackar så mycket! vad fin din blogg har blivit, renoverat ser jag! mycket fin! och vilka härliga sommerbilder på hela ligan, får mig att längta efter svensk sommar faktiskt, här är det nästan för varmt redan.. ;)

2009-04-07 @ 21:00:29
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0