Städardag..

Kom hem från Johanna för ett tag sedan och ska snart börja städa.. Letar just nu ursäkter för att slippa och för tillfället så är Emelie mitt offer. Vi sitter och gnäller för att vissa rötägg vill att man skickar in bild i sin jobbansökan, vad ska det vara nödvändigt för? För det första så äger jag (tragiskt nog) bara partybilder, och det krävs ju inte många hjärnceller för att räkna ut att det är inte det smartaste att skicka iväg. Och sen om man ska försöka ta en anständig bild å sig själv så tar iaf jag runt 376 stycken men ser ändå ut som tusen svåra år på alla (inte bara på bild, jag vet ;)
Fan nu snackar vi riktiga problem här..



"...På fritiden gillar jag att kolla film och gå långa skogspromenader. Det är
btw jag som är i mitten på bilden." Jag är rätt säker eller vad säger ni?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0