Då var (äntligen) julen över!

Yes då återgår man till det vanliga igen då! Denna julen var iofs väldigt mysig i år så man ska la inte klaga egentligen. Fick en väldigt mysig jul med älsklingen också med finfina klappar! Den killen snappar verkligen upp ALLT jag säger (och vill ha!) =)


Är ju även tillbaka på gymmet igen, och det känns ju mer än bra! Igår blev det pass för armarna, och det känns ju idag kan jag säga ;) Trodde jag skulle kunna köra rygg utan problem men jag får nog vänta några dagar till.. Men idag blir det till att ladda inför ett benpass, ska nog köpa mig lite thai eller sushi till lunch idag, redigt med kolhydrater ska det vara ;)

Sen måste jag även ta mig en tripp till onoff eller expert eller liknande. Jag råkade totalslakta min stackars laptop i lördags så nu får man bita i det sura äpplet och köpa sig en ny! Har också fått lära mig att man aldrig ska ha datorn i tex sängen eller soffan, det var tydligen bara en tidsfråga innan den skulle dö sa doktorn. Jag gav alltså stackarn en långsam och plågsam död!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0