Det går framåt :)

Igår tog jag min första promenad på väldigt länge! Gick helt ok, fick gå väldigt långsamt bara :P Det var inte heller den längsta promenad gudarna skådat utan det var en liten liten kortis ner till nobelplatsen för att hämta ut ett paket som kommit :) Men det känns bra att det bara blir bättre och bättre, snart kan jag nog börja köra ben på gymmet med! =)

Idag ser det ut att bli lite julbak med älsklingen, mamma gjorde lussekatter nu i helgen så nu har jag tjatat på Jimmy att det måste han ha här också! :) Är inte så förtjust i pepparkakor men lussekatter är ju olagligt gott ;)
Sen är det ju väldigt fint väder idag med.. Hade vart himla skönt att dra på sig Ipoden och ge sig ut på en riktig långpromenad och rensa tankarna lite! Men jag får nog nöja mig med mina små 10-15min promenader i några dagar till :(
Nä, dags att hoppa in i duschen, vilket också tar sin lilla tid.. Puss på er! ♥




                   

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack carro! Får du absolut göra. Hur går det med läkningen?

2009-12-09 @ 22:43:14
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0