Det var ju typiskt..

Idag var ju den stora dagen här, dagen då jag äntligen fick börja träna igen! Kom hem rätt sent, slutade redan 12.30 men jag och mamma drog runt på massa småärenden innan vi kom hem! Gick in på Life´s hemsida och där verkade det som att de skulle ha öppet som vanligt men icke.. När jag kom ner till gymmet så tänkte jag boka en soltid till efter träningen men fick då höra att de stängde kl 19 idag.. Jag var där ca 18.30 så det var ju typiskt! Så jag fick snopet gå därifrån med enbart en solning rikare.

Men men, det har vart full rulle här hemma, har städat, tvättat och fixat med lite annat smått och gott =) Ser faktiskt fram emot morgondagen, ska bli skönt med en lugn jul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0