En promenad hade suttit fint!

Men jag tror jag får vänta med det tyvärr! :( Börjar bli sjukt rastlös nu, det här är inge kul längre! Jag är grymt sugen på att träna också, men det kommer jag inte heller kunna göra på ett tag.. Eller jo, BEN kommer jag snart kunna köra om jag har tur! =) Kommer bli till att träna ben i ca 4-6 veckor, jävla vilka ben jag kommer få ^^ Nä, kommer väl inte köra det 5 dagar i veckan men 2-3 iaf ;) Sen kommer det bli en del spinning med, det är också ok :) 
Men jag är inte riktigt redo för det än tyvärr, blir till att ta det lilla lugna i några dagar till :(


                               
                         Hej kompis :D
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0