Inte långt kvar nu!

Nä, nu är det inte långt kvar till jul och det ska ju bli himla mysigt! Men det är inte heller långt kvar tills jag får börja träna :D Om allt känns bra på onsdag ska jag nog inviga med ett ryggpass, men vi får se!
Ska nog ta mig en promenad på bandet idag med, är hos Jimmy nu och gillar som sagt inte att gå långpromenader i stan :)
Sen vet jag inte vad jag ska göra för mer vettigt idag.. Hade gärna velat fixa den sista julklappen men jag får nog inte pengar försen på måndag så det bli lite svårt.. Men om jag fjäskar lite med mamma så kanske man kan få lite förskott? :) Vi får se, jag har även sett ett par grymt snygga jeans som jag bara måste köpa!
Nä, nu ska jag bege mig ner mot gymmet för en långpromenad, kanske ska passa på och sola när jag ändå är i farten? :)



            
                                       Snart så!!




Kommentarer
Postat av: jonna

Jaha så trevligt : )

2009-12-17 @ 15:07:28
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0