Jobba idag :)

Yes idag blir det jobb igen för min del! Ska bli skönt att få komma ut lite, börjar bli sjukt uttråkad av att sitta här hela dagarna! Kanske  inte et roligaste jobbet att komma tillbaka till men jag får se det från den ljusa sidan, jag har 3 arbetsdagar kvar på Provoice nu så jag har börjat se ljuset i tunneln nu ;)


Idag har jag även funderat lite på vad som händer nu framöver.. Nu ska jag ju jobba hos mamma i ett år, men vad händer sen? Det är så himla mycket man vill göra men ibland så blir det inte riktigt som man tänkt sig av olika anledningar. Ibland känns det som ett självklart val att man inte gjorde det man ville just DÅ. Men ibland kommer också den där känslan varför? Varför gjorde jag det inte? Något som är positivt för min del är ju att jag bara 21 år gammal, 21 är ingen ålder egentligen. Det jag ville göra för ett tag sedan kan jag utan problem göra om ett år.

"Hellre ångrar jag saker jag gjort än saker jag aldrig gjorde"


Nä, dags att kila till jobbet, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0