SNÖ :D

Oj vad glad man blev imorse när det var helt vitt ute, blir det en vit jul trots allt? :) Igår var det jul på Liseberg, det var himla mysigt måste jag säga! Dock lite kaos eftersom vi var ganska många som gick, tror det räcker med två, max tre par!

I lördags blev det en shoppingdag, blev ett par nya jeans, en väst, kavaj, en söt vardags-tröja och lite annat smått och gott! Sen såg jag även den perfekta nyårsklänningen på Sisters igår, dock fanns den inte i min storlek såklart men expediten gjorde ju allt för att jag skulle få den. Hon ringde runt till varje butik, men självklart var den slut.. Sen så hade de en klänning i min strl undanhängd till en annan brud men hon sa att hon tar mitt nr ifall att hon inte kommer och hämtar den! Sen ringde hon kl 20 och sa att den fanns kvar så nu var den min :D Sprang in och hämtade den innan jobbet idag, gud vad glad jag är nu, en stor eloge till den oerhört serviceinriktade tjejen på Sisters säger jag bara! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0