Söndag

Jaha då var det redan söndag igen då! Idag har et inte vart alltför mycket action, var först i stan och köpte en julklapp till Jimmy.. Får säga att det var förvånansvärt LITE folk i stan idag? Klockan var ju 11.30 och det är ju vid den tiden man brukar få panik på alla människor som alltid är ivägen för en ;) Jaja efter det så åkte jag hem till Jimmy men blev snabbt ganska så rastlös.. Ville ta en promenad men jag gillar faktiskt inte att promenera i stan, det är bara massa rödljus överallt, bilar, idioter till cyklister osv.. Så jag gick faktiskt till gymmet och tog min promenad istället :P Det blev 90 min på bandet, var riktigt gött :)
Nu saknar jag gymmet väldigt mycket får jag säga, kändes väldigt skumt att gå till gymmet men inte köra någon styrketräning! Men snart är jag tillbaka! :)


Men men, nu sitter jag här igen iaf. Är extremt godissugen, har inte ätit just lösgodis på evigheter men nu känns det nästan värt att gå ner till ICA! Kan jag nog behöva efter mina spydagar förra veckan ;)




Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-13 @ 20:17:40
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Hoppas du haft en trevlig helg.



Följ en av sveriges största hip-hop bloggar och ta del av olika tävlingar och få chansen att se något som ingen annan gör.

så lägg till på blogglovin så kan vi lägga till dig också.



MVH

Du vet inte crew

2009-12-13 @ 22:43:10
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0