Spyflugan lever!

Fy fan säger jag bara, idag har det nog vart den värsta dagen på länge! Vaknade vid 05-tiden imorse och mådde väldigt illa. Kände att det var ju lika bra att springa in på toa och förbereda sig för ett seriöst snack med keramikstolen ifall att liksom. Och tur var ju det, för jag spydde som en jävla idiot kan jag säga. Sedan trodde jag att allt var guld och gröna skogar men det kunde jag ju fetglömma. Har spytt som en riktigt fyllekaja hela dagen, och jag har nog aldrig velat dö lika mycket som jag velat idag :P
Men nu är allt bättre, fick sova ca fyra timmar förut och efter det så kändes allt bättre, fick i mig en fralla med leverpastej och gurka och jag får ju säga att den smakade riktigt jävla bra. Även stort plus att den fick ligga kvar i magen! ;)
Sådär, nu har ni fått en bild av hur underbart jag haft det idag!

Är även bitter för att jag missar fitnessfestivalen imorron, men jag tror inte att det är någon större idé att jag försöker gå. Antingen så kommer jag la bara spy eller så sitter jag där som en stelopererad vandrande pinne och kvider!

Nä, nu ska jag kolla på SATC-filmen, har sett den en x antal ggr redan men jag tröttnar aldrig ;)
Puss på er!♥

Btw, världens bästa Emelie fyller år idag (eller ja, igår blir det nu) och jag måste ju passa på att säga grattis till henne igen =)



Ett år äldre men inte ett skit klokare, precis så som det ska vara ;)








Kommentarer
Postat av: EmSlem

IIH! Jag är med på bild!! IIH! Du, sluta spy nu så vi kan ta DH-afton snart! :D

2009-12-05 @ 18:19:28
Postat av: Caroline

Ja nu har jag slutat spy iaf! Och så fort jag är färdigläkt så kör vi DH och en flaska vin eller två! ;)

2009-12-06 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0