Wiie =)

Igår blev det hej dundrande benpass kan jag säga! Var ju en aningen svårt att ta sig upp ur sängen idag och värre kommer det bli! Det brukar ju vara ganska lugnt på morgonen och sen på eftermiddagen så smäller det till, så jag vågar ju knappt tänka på hur det kommer kännas sen! :P Men det var kul, låg inte kvar på exakt samma vikter som för ett tag sedan men det kommer :)

                                                                     

Idag efter jobbet blir det full rulle. Ska först hem till Jimmy, äta och sen ner till gymmet och köra axlar(?), efter det ska jag även ta en tripp till solarieöarna. Sen efter det är det tillbaka till Jimmy som gäller, äta, färga håret, duscha och sist men inte minst packa inför morgondagen! Det bli en favorit i repris, upp till kungshamn/smögen och fira nyår! Åker direkt efter jobbet imorron och kommer hem på lördag, ska bli sjukt nice :)

Sen blir det till att ta tag i mina nya mål här.. Har tappat en del i vikt på senaste, icke bra.. Så nu blir det till att äta regelbundet och köra igång med träningen på allvar :) Nu när jag inte kunnat träna så har jag glidit tillbaka till de gamla vanorna, äter typ 1-3 ggr per dag just för att jag inte är hungrig helt enkelt. Men man märker ju vilken skillnad det blir på en själv, man är bara trött och hängig konstant. Men nu har jag fått grönt ljus för att träna igen så snart är jag tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0