Yay :D

Det visade sig att min sista kväll på Provoice blev igår istället! Trodde jag skulle sluta på tisdag men när jag kollade intranet så visade sig att måndag var min sista dag. Sen så sa Kent att det var sista kvällen för retention igår, vi har kört slut på alla adresser nu så jag slipper komma in på måndag! ;)
Så igår var det ju såklart en väldigt bra dag, märkte också påväg till jobbet att jag nu kan gå i normal takt, jag slipper alltså se ut som Agda som är mellan 90 och döden när jag kommer gåendes.
Så om en liten stund så ska jag ge mig ut på en riktigt långpromenad, ska bli jävligt gött! Och har jag riktigt tur så är jag tillbaka på gymmet på onsdag kanske? =)



                         



Kommentarer
Postat av: EmSlem

"...adga mellan 90 och döden..." jag vrider mig o dör av skratt! HAHAHAHAHAAAAA!!!!

2009-12-12 @ 01:17:16
Postat av: Caroline

Haha ja men seriöst du skulle sett mig. Det var ju inga farttårar som kom när jag gick precis! ;D

2009-12-12 @ 19:47:25
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0