Dagens utelista

Tre saker som går fetbort:
1. Idioter som inte har bromsljus på sin släpkärra (skjut fanskapen!)
2. Man är på gymmet och inser att man glömt sin Ipod hemma (bra jobbat, klantarsel)
3. Att men efter passet inser att man glömt sin plånbok hemma= ingen Gainomax (rent under att jag fick med mig bilen!)



Men om man bortser från att jag glömde både Ipod och plånbok hemma så gick passet faktiskt väldigt bra. Blev bröst och biceps, ökade i biceps så det är ju synd att klaga ;)
Dock kände jag under passets gång att det var något som saknades.. Det var inte Ipoden, den hade jag redan kommit över. Kollade mig förtvilat omkring men allt såg ut att vara på sin plats, inget såg ut att vara försvunnet? Då insåg jag var det var, det var inte något, utan snarare någon. Nämligen den
blonda kaluffsen. Shit asså, sikket mysterium, men sedan kom jag uderfund med att jag faktiskt var på gymmet ganska tidigt idag. För inte skulle det gå en dag utan att denna blonda kaluffs besöker hälso? Icke!


Jag, uttråkad? Inte alls! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0