Onsdagen fortsätter..

..Med de uppgifter jag inte gjorde igår.. Min fantasi svek mig så det blev aldrig något personligt brev, sen var jag alldeles för lat för att rensa ur garderoben och byrån! Men idag är det nya ryck :) Fick iaf tag på Carina som gärna kunde vara min referens, som hon sa, "säg bara vad du behöver och hur många timmar så skriver jag det.." Så nu har jag iaf 200 timmar fixade, tack där! =) 
Blir tyvärr ingen träning idag, måste vara hundvakt fram till typ 21 ikväll så det blir lite svårt.. Gårdagens pass var faktiskt ganska segt, visst jag tog mig igenom hela med jag jäspade ju inte bara en gång så att säga. Även något/någon som störde mig grymt mycket, och jag kunde inte släppa fanskapet och bara köra mitt race. Så tack för det, asshole.
Men imorron blir det nya tag på lilla gymmet i Lerum igen, ska bli kul =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0