Sorry..

..Har vart väldigt dålig på att uppdatera mig de senasta dagarna, ska icke upprepas ;)
Har funderat lite nu ett tag, på vad man ska göra här i livet och inte.. Mitt mål är ju att bli polis, men det finns ju så mycket man kan göra innan man börjar plugga till sitt framtida yrke? Just nu är jag lite halvbitter på Sverige och det hade vart så gött att bra dra nånstans, inte en vecka eller två utan en länge tid.. Det är en person som har fått mig att tänka till lite extra, nämligen Nathalie.. Så nu har jag börjat spåna lite på USA, au pair i ett år, varför inte liksom? Det blir ju ett x antal flugor i en smäll, jag lär mig engelska, får förhoppningsvis ett grymt år med massa erfarenheter och goa minnen m.m.. Ju mer jag tänker på det desto säkrare blir jag på att åka! Har iaf bokat mig på ett informatinsmöte nästa vecka så vi får se hur det går :)

Haha rätt kul när jag berättade min lilla idé för Linn igår på telefon:
Jag: Jag funderar faktiskt på att dra till USA och jobba som au pair. Fatta va kul!
Linn: Ja absolut!!! Shit va ball! Det låter inte alls som en dum idé!
Jag: Nä jag vet, ska boka in mig på ett informationsmöte snart.
Linn: Låter ju skitbra!
Tystnad
Linn: Men... Är du borta typ ett år då eller..??
Jag: Ja det blir det ju. Minst.
Tystnad
Linn: Asså, du kan ju faktiskt hamna hos värsta psykofamiljen och bli mördad. Har du tänkt på det?
Hahah! Så skönt att jag vet att iaf en kommer sakna mig! :D





                 ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0