Tillbaka :)

Är nu tillbaka i matchen igen, har vart så grymt irriterad på blogg.se de senaste! Har gjort tre tappra försök att skriva ett inlägg, men det har bara raderats efter jag tryckt på Spara & Publicera?! Så resten av dagarna har jag helt enkelt struntat i att försöka uppdatera, har vart för grinig för det :P Men det ska bli spännande o se om detta kommer iväg nu :)
I övrigt så har allt flytit på här, har vilat nu i helgen från träningen så det ska bli skönt att köra ikväll :) Har ju även fått ett nytt program kan jag tillägga, tjohoo =) Synd bara att jag är så jävla klantig och glömmer det hemma i Lerum, men jag tror jag kommer ihåg allt? Aja det löser sig :)
Nu vill nog Emma att vi ska åka så nu är det dags att kila ;)
Hörs sen gullungar ;)





Detta finger har 
jag gett blogg.se
de senaste..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0