Axlar och semla

Blev ett rätt bra pass, var bara lite gnäll från axeln men det gick ändå helt ok! Efter träningen tog vi en sväng till Maxi, skulle egentligen bara köpa mjölk men väl inne i butiken kom jag på att jag var GRYMT sugen på semla! Kunde inte motstå frestelsen och köpte inte en, utan två st. Men det var iofs bara för att ma bara kunde köpa två-pack. Nu sitter jag här, nöjd och belåten och väntar på att John Blund ska ta mig med storm. Han verkar dock ha glömt av mig så jag får väl sitta här i min ensamhet och bara vänta på att bli så där astrött. Segt.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hallå bruden! Ohh en semla hade inte suttit fel nu =) Kramis

2009-01-30 @ 00:39:10
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0