Brist på fantasi

Det är vad jag har idag. Så rubriken passar väldigt bra för tillfället ;)
Torsdag idag alltså, trevligt. Snart helg (igen?!) och det är ju inte så så tråkigt. Vad ska Caroline göra denna helgen då? Antagligen så blir det en lugn hemmakväll på fredag efter ett pass på gymmet. På lördag ska jag hem till min kära vän Åsa som har fått sig en lägenhet i stora Göteborg. Nu är det bara jag kvar i Lerum, undra när jag kommer flyga ur boet? Återstår och se, först ska jag ju skaffa mig ett jobb efter skolan, kan ju vara en bra början.
Blev ett lyckat benpass igår, ökade i benpress och det känns idag kan jag även meddela. ;) Ikväll blir det axlar, vader och mage. Får se vad min axel säger om det, den var ju inte så överdrivet nöj med mig när jag körde bröst sist..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0