Carbonara..

..Tröttnar jag aldrig på! Har precis tryckt i mig en rejäl portion och är nu mätt och belåten ;) Blev inte så mycket plugg idag, känns som jag sov igen alla timmar jag missat de senaste dagarna. Slocknade vid 23-tiden igår och vaknade runt  ett idag typ. När jag då slog upp ögonen möttes jag av en förskräcklig syn- nämligen mitt rum som var långt ifrån städat. Så jag fick nått sånt där ryck som jag oftast bara får 1-3 ggr per år och började städa. Har tvättat tre tvättar, plockat iording allt, vikt ner rena kläder i byrån/garderoben, dammat, putsat fönster och spegeln, bytt lakan och sen som avslutning blev det en dans med dammsugaren. Vill inte skryta men faan vad duktig jag är haha ;)

Nä, dags att hoppa in i duschen så att man blir någorlunda fräsch till ikväll..
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0