En glad Caroline..

..Japp idag har jag vart på topp hela dagen lång! Började ju med den skönaste redovisningen ever på svenskan haha! Efter det var ju tanken att jag skulle skriva min bokrapport en eftersom jag inte sett Batman - The dark knight så var jag ju bara tvungen att se den nu när jag hade chansen.. Synd bara att jag slocknade efter 15 min.. :P Men eftersom jag har energi för en hel armé för tillfället så kommer jag nog både skriva klart rapporten och se klart filmen ikväll, den du! ;)
Blev ju även en dejt med gymmet idag med, denna gången var det benpressen som åter igen fick sig en härlig vals. Gick helt ok, var inte alls lika mycket männiksor där som igår vilket var väldigt skönt :)
Hämtade även mitt efterlängatde paket från worldgym på vägen hem, så nu är det problemet ur världen med ;)







Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej caroline! tack så mycket! jag har nog inte varit så stolt på länge haha, förstår inte vart jag fick den styrkan ifrån? men tror det är min starka vilja som inte stoppar mig! hur går det själv med träningen? blir det några marathon i lerum eller? ;P

trivs jättebra här borta, blir nog kanske ett år till när man ändå är på gång! vad gör du nu? följt din blogg lite då och då men inte fått grepp om vad du pluggar? ha en underbar dag!

2009-01-22 @ 07:43:12
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0