Back in town!

Japp nu var man hemma igen efter fem sjuka dagar på Rösholmen.. (ligger mellan Smögen och Kungshamn) Oj oj säger jag bara, finner inte riktigt det rätta ordet som beskriver de här dagarna rättvist, men jag kan ju säga att detta var den bästa nyår hittills! Skulle egentligen åkt hem i torsdags för att jobba tre timmar på fredag.. Men eftersom jag har en snäll mamma som även är min chef på jobbet så slapp jag jobba och kunde istället stanna kvar till idag :) Det ända negativa med dessa dagar är väl att jag åkt på en jävla förkylning nu igen..  Jag som kände mig så duktig, tog på mig tjocka vinterjackan varje gång jag gick utanför dörren, även handskarna fick hänga med. Jag tror det är min och linns "20" minuterspromenad som var orsaken. Det var första kvällen och efter ett x antal glas vin bestämde jag och Linn mig för att ta ett varv runt ön och fly bort från från alla vilda diskussioner en stund. Satte oss ner i det så kallade lusthuset och pratade om allt mellan himmel och jord då Charlotta kommer ner och informerar oss om att vi vart borta i ca 1 ½ timma!Haha så visst överkroppen samt benen var jättevarma men däremot var mina fötter svinkalla, tror bestämt att det är det som är orsaken :P
Men men börjar nu bli bättre, är nu bara väldigt snorig och en aningen hes.. Har inte tränat på hundra år känns det som men på måndag kör jag igen.. Min axel är btw mycket bättre, så det ska nog inte vara några problem längre.. :)
Imorgon blir det till att plugga på förmiddagen och sen på kvällen bär det av till Kungsbacka eller Åsa närmare bestämt för en liten spelkväll.. Kan nog bli ganska trevligt tror jag.. :)

Nä nu ska jag kolla film och trycka i mig lite mer onyttigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0