Höjden av lathet

Tror jag och min kära granne Emma är extremt lata. Vi bor 4 meter ifrån varandra. Förr i tiden så satt vi och vrålade till varandra när vi ville något. Idag kom jag underfund med att det var väldigt jobbigt att sträcka sig till högtalaren för att först sänka musiken, och sen förmedla det jag ville. Kom då på att msn ställer ju upp i ur och skur. Så nu sitter vi här, 4 meter ifrån varandra, dörrarna på vid gavel och skriver till varandar på msn. Hur ska detta sluta?
Är btw väldigt uttråkad för tillfället. Kanske märks? Skrev klart mitt personliga brev igår och skickade in skiten till båtjäveln. Får väl se om jag duger för dom? Att duga eller inte duga, det är nog den största frågan för tillfället.

Ikväll ska jag pressa min ben till max på gymmet, oj vad dom ska få jobba. Som jag brukar säga till Emma; Shit vad SNYGG jag kommer bli till sommaren! (observera att du ibland får ta mig med en skopa salt)

Hörs sen era snygga jävlar, ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0