Jaha

Redan måndag igen då, trevligt... Grymt mycket människor på gymmet idag, när ska alla som gett sina idiotiska nyårslöften ge upp?! Tog ju typ 15 min innan jag ens kom igång, innan de fick jag bara stå där som en jävla idiot o se dum ut. Nä Jag är inte bitter! Haha :P Gick helt okej idag, körde bröst och biceps.. Dock lite segt att min axel började strejka lite igen.. Inte lika mycket som sist då det inte gick att träna över huvud taget men det krasslar ju och knakar samt låser sig lite ibland. NTE okej! Men men nu känns den bra så det är nog ingen fara :)
Nä, nu ska jag skriva klart mitt personliga brev, men kan nog komma på tusen olika ursäkter för att slippa..


Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

Men där är ju du, hallå! :) Tack så mkt :)

2009-01-27 @ 22:47:42
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tadaaa! Här har du mig! ^^

2009-01-28 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0