Kallt!

Usch vad kallt det är nu, vaför kan det aldrig vara lagom? När jag kom hem förut så var min högra fot helt bortdomnad, inte kul! Men men sitter nu i sängen och är varm igen efter en väldigt varm dusch :)
Gårdagen var väldigt trevlig måste jag säga. Först åt vi god lasagne och sen gick vi direkt på pictionary, grymt kul! Synd bara att jag är pinsamt dålig på att rita så vi förlorade dock mot Kristofer och Linn.. Men eftersom man inte är en dålig förlorare var man lika glad för det ;) Provade även Guitar Hero för första gången och det var ju inte tråkigt det heller :)
Idag har väl inte allt gått som planerat, tänkte komma hem i tid så jag skulle hinna träna men det gick sådär.. Ska på ett sätt bli skönt att börja skolan igen nu på onsdag, då kommer man tillbaka i alla rutiner vad det gäller mat och träning, för nu jävlar ska det köras stenhårt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0