Lugn kväll..

..Blir det idag.. Var ute en sväng med Linn igår och tanken var ju att vi bara skulle dit en stund, hämta vip-kort och sen dra. Men det blir aldrig som man tänkt sig! Det blev riktigt trevligt, träffade Emelie som satt och pluggade körkortsteori de veckor jag jobbade i somras, kul kul!
Idag har allt vart lite småsegt, men har faktiskt lyckats plugga en del, känns bra! Ikväll blir det film för hela slanten, rör mig inte mer än nödvändigt ikväll och för en jävla gångs skull kan man väl få känna så också eller?!
Imorron blir det dock nya tag, ska försöka komma upp i tid och fixa avslutningen i mitt informativa tal, hade vart gött att ha det klart. Sen blir det att åka tillbaka till skolan, och sen ett hårt träningspass på det =)




Kanske inte den bästa bilden men det får ni ta...





Kommentarer
Postat av: Paris

Fick väl svar på frågan här =P hehe =P förlåt att jag läser slarvigt!

2009-01-18 @ 19:02:45
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0