Nattshopping och koffeintabletter

Igår var det verkligen helt omöjligt att somna, fattar inte varför.. Var hur pigg som helst och sista gången jag kollade på klockan var den lite efter tre, och inte somnade jag kort därfter... Men när jag vaknade imorse var jag ändå ganska pigg konstigt nog, men i förebyggande syfte så tog jag två koffeintabletter ;)
Fick shoppat lite igår, tanken var at jag bara skulle beställa nytt protein, men så blev det inte. Först gick jag lös på gymgrossisten och efter det var worldgym som stod på tur.. Jaja nu har jag iaf protein, casein, energidrycker och kläder m.m så det räcker ett tag :)
Ser ut att bli ett gympass för min del idag iallafall, vi ska tydligen köra gym på vårt "toppmoderna" gym här på skolan med typ 4 maskiner (på 25 pers....) och istället för att knö på det lilla skitgymmet väljer hag att följa med Emma till hälso, wiiie =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0