Ni är min ursäkt

Sitter här och försöker komma på en bra avslutning på min personliga brev. Måste säga att jag är totalt värdelös på att skriva personligt brev om mig själv. Ringde och trakasserade Linn precis, gör som sagt vad som helst för att slippa skriva klart skiten. Jag känner att detta inlägget också är en billig ursäkt för att slippa, men det stuntar jag i, har suttit och filosoferat på tok för länge nu och är allt värd en liten paus (öh eller inte).
Träningen gick btw rätt bra idag, lite mindre folk än igår och bara det gjorde mig väldigt glad. Har börjat fundera på det här med koffeintabletter, tror faktiskt att dom blandar i socker istället för koffein. Kände mig lite halvseg idag och tog två st Caffeine Alert, där det tydligen ska vara 200 mg coffein/tablett men idag när jag tog två så kände jag inte av ett skit. Och jag dricker ju inte ens kaffe? Hm. Får helt enkelt prova 3 imorron?
Nä, nu ska jag sluta tråka ut er med mitt skitsnack och få lite vettigt gjort istället.
KRAM



   Sockerpiller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0