Om blickar kunde döda..

..Så hade jag vart död för länge sen! Det är en tjej på gymmet som uppenbarligen har något emot mig, lite komiskt med tanke på att hon inte har en aning om vem jag är? (och jag har inte den blekaste om vem fan hon är) Jag menar, jag har aldrig fått såna hatiska blickar ever haha! Men men det bästa man kan göra där är väl att vara snäppet bättre, att  le tillbaka ;) För tro det eller ej, men jag kan faktiskt vara ganska trevlig ibland :)
Bortsett från att vara rädd för att få en hantel i skallen så gick det ganska bra, det blev som sagt var axlar och vader. Passade även på att spöa skiten ur magen igen, den börjar ju nästan se vältränad ut nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0