Onsdag..

Gillar det nya schemat, har bara en lektion på onsdagar och har med andra ord slutat för dagen ;) Ska iofs sätta mig med Alexandra i datasalen sen och fixa några uppgifter som inte är klara än.. Sen blir det till att plugga engelska, nu jävlar ska fyran in.. ;)
Idag blir det ben på gymmet, tanken var väl att jag ska köra det imorron egentligen men nu blir det ju inget gym imorron.. Även gött att ta det idag då jag varken har hälsocoach eller idrott, kommer vara laddad till max sen! ;)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja den är bra men då hade jag Rocky Road, för söt för min smak men väldigt bra för övrigt!

2009-01-14 @ 15:20:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0