Plugga

Usch, har inte pluggat alltför mycket till engelskan imorron, lite lätt panik nu! Hatar verkligen mig själv när jag gör så här, hur fan tänkter jag liksom?! Jaja, jag har bara mig själv att skylla och kommer få sitta uppe läääänge ikväll/natt..
Gårdagen var iaf väldigt trevlig, först blev det en liten shoppningtur med Linn, det blev ett par träning samt mysbyxor från Better Bodies och ibland gillar jag verkligen inte mina ben.. Medium är liiite för korta och large är lite för långa och rätt stora i övrigt.. Lite komiskt, har ett par i medium som är alldeles perfektai längden men den modellen jag köpte igår så var dom för korta.. Haha snacka om dagens i-landsproblem! ^^  Jaja skit samma, tanken är ju inte att jag ska bli mindre, så jag får helt enkelt bara se till att fylla ut dom ;) Sen blev det två basic boxarlinnen och ett till träningslinne :)
Sen mötte vi upp Emma och Johanna och kort därefter åkte i hem till Emma för en mycket trevlig kväll =)
Nä nu har jag tjatat på alltför mycket om absolut ingenting så nu är det dags att gräva ner mig i böckerna..
Kram på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0