Skolstart..

...Imorgon! Idag blir det till att packa.. Drog ju med mig det mesta hem när vi fick lov så det blir en del att ta med sig idag med..  Får se när min mamma kan köra mig till skolan, hoppas det bli ganska så tidigt så jag hinner träna.. Har jag riktigt tur så trollar jag fram skjuts tillbaka till skolan på gymmet :P har ju gått bra förr iaf :)
Ska även ta och handla på vägen sen, har ju ingen mat kvar på skolan nu! Får ta och skriva en liten lista, annars glömmer jag ju 60% som vanligt.. Ska ta och snoka runt lite på alla bloggar efter recept, behöver lite nya idéer till mat efter träning!
Nä, nu är det dags att aktivera sig! Hörs sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0