Störande!

Sitter här och kollar busstiderna fram och tillbaka till gymmet. Kan bara säga att busstiderna från Hjälmared SUGER! Går en buss kl 17.40 in till Alingsås, sen får jag gå till gymmet eftersom det inte verkar gå någon buss dit. Har ingen aning om hur lång tid det kan ta, 20 min? Finns säkert någon smidig genväg men när man inte är härifrån så är det nte alltid så lätt.. Sen stänger gymmet kl 20 idag, om jag då kommer till gymmet tidigast 18.30 så är det ju ganska lungt..  Men samtidigt så kanske det tar längre tid och jag HATAR att stressa när jag tränar! Är man dum i huvudet om man tar taxi till gymmet? Har hört att de kostar typ 130 spänn frå centrum och hit, så de går la på 150-160 kanske? Kan ju gå också men det tar ju minst 40 min så då är jag ju inte taggad till 100 när jag kommer fram.. Men va fan, i somras kunde jag utan problem slänga ut 500-1000 spänn på krogen för en stackars kväll men kan inte lägga 150 till taxi till gymmet? Nä, nu hör jag hur jävla dumt det låter! Taxi blir det!! ;)





Kommentarer
Postat av: Paris

Skaffa körkort? =) Fast du kanske inte är tillräckligt gammal? =)

2009-01-18 @ 19:00:09
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe körkort har jag haft länge men ingen bil dock =)

2009-01-18 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0