Tisdag..

Dagen började väl inte allt för bra, inledde det hela med att försova mig och missa datakunskapen. Braa där Caroline!  Men men ingen idé att gråta över spilld mjölk eller vad säger man? Sen gick mina solbrillor sönder. Sjukt störande med tanke på att jag bara måste ha de i en vecka till. Men vad kan en vecka göra? Det är ju knappr några UV-strålningar över huvud taget nu och det är ju bara en vecka kvar..? Aja får ringa kliniken och höra vad dom säger.. Sen fick jag mail från worldgym igår där dom sa att mtt paket var levererat, men icke då. Trodde ju såklart att jag skulle få det idag istället då men det kunde jag ju fetglömma, inget paket där inte! Sen är jag bara lite allmänt irriterad på vissa personer, eller aa, sjukt irriterad faktiskt.
Det ända som fattas nu är att dagens träningspass går åt helvete sen har ni en fly förbannad Caroline.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0