You make my day!!

Ja idag har det allt var full rulle! Är så sjukt seg i kroppen nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen :P Det bjöds ju på tre pass idag som sagt var. Första passet var det afrikansk dans (öhh?) halva passet och sen core. Var ändå inte överdrivet jobbigt men sen efter det äntade ett pass med fotboll, hata är ett starkt ord men jag hatar verkligen fotboll (eller alla bollsporter iofs!) och bollrädd som man är så slutade det med att jag sprang runt som en påtänd iller och blev skitskraj så fort bollen närmade sig mig. Fuskade iofs lite i slutet, hängde med Emelie som har ett pajat knä upp på gymmet istället och låtsades vara aktiv där. Ni ska se de "gymmet" här på skolan, skulle tippa på att det är från typ 1800-talet eller nått ,benpress, va faan är det liksom?! :P
En riktig benpress finns däremot på hälso, och den hade jag riktigt kul med idag ;) Som ni kanske förstår då så körde jag ben idag, var absolut inte taggad innan vi åkte, men sen när jag väl klev in på gymmet så släppte segheten och alla konstiga funderingar försvann =) Blev ett riktigt bra pass, körde även lite vader när jag ändå var i farten med tanke på att jag inte vet om jag kan träna imorron eller först på söndag nästa gång.. Men som det ser ut nu så ska jag nog kunna klämma in ett pass imorron med:)

Nä nu anropar sängen samt min kära bok som väntar på att bli utläst.. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0