En helg utöver det vanliga..

Kom hem från Halmstad igår, blev en lyckad midsommar som vanligt! Ska även försöka ragga upp lite bilder och slänga upp här på bloggen. Men ändå gött att komma hem igår.. Det blev först en lång dusch, sen var det bowling som gällde med J, Petter och hans flickvän Linda. Måste erkänna att jag är nog fan sämst i världen på bowling, jag lyckas pricka den där jävla pissrännan som jag kallar det nästan varje gång! Men det är skit samma, jag bjuder på det ;) Det var iaf mycket trevligt! Efter det bar det av hem till mig för en kväll med lite chips och film, det blev "Flyga drake", har hört mycket bra om den men jag blev faktiskt lite besviken. Aja så kan det gå ibland!



Kommentarer
Postat av: TWIGGIE

Jag heter Twiggie här på bloggen, och jag är eran nya blogg drottning - född för att provocera. Jag är inte blond utan brunett, Jag kommer inte tjata på om bättre självkännsla, det gör alla andra så bra ändå. Därimot kanske jag tjatar om min självkännsla, att jag är så söt (för det är jag faktiskt)



Ni får gärna reta er på bloggen, skäll på mig i komentarsfältet, eller kanske skicka ett mejl?

2009-06-22 @ 19:53:41
URL: http://twiggies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0