En jävligt glad Caroline!

Japp, idag är jag hur glad som helst! Först fick jag ett väldigt positivt samtal, men jag ska inte ropa hej försen jag kommit över bäcken så jag nämner inte så mycket mer om det nu! Sen var det ben som gällde på gymet idag.. Var lite lätt orolig hur det skulle gå eftersom det var ca 1½ månad sedan jag körde ben sist! :O Men det gick kanon måste jag säga! Sen hände något mycket märkligt, jag tog PB i benpress (??) Fattar inte riktigt hur det gick till, trodde jag skulle ha tappat hur mycket som helst? Och inte fuskade jag heller, no no jag körde lika djupt som vanligt! Jaja, skit samma hur det gick till, glad som fan är jag iaf!! =)
Nä dags att skutta in i duschen nu, puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0