Fredag

Jahopp, fredag idag alltså. En vecka sedan vi lämnade Hjälmared.. Saknar fortfarande alla som fan men igår kom Emelie hit iaf =) Linn kom också hit med hennes lilla schäfer Knubbe och det blev ju inte Nikita direkt ledsen över ;)
Ska nog åka till Hjälmared idag, glömde ett par stövlar där och det kanske är bäst att hämta dem innan alla drar därifrån? Risken finns ju dock att det inte är så mycket stövlar kvar, skulle inte bli så förvånad om jag hittar dem sönderklippta i en liten hög... Det är två klasser som var kvar denna veckan för att de skulle ha något slut-tjofräs för deras massagekurs.. De är ju ett gäng i en klass som numera hatar mig och jag kan verkligen inte sluta störa mig på dem.. Det var en liten incident som hände förra veckan och det blev ett jävla liv på en del. Egentligen är det bara mellan mig och en till i det gänget (om ens det??!!) men istället för att bara skälla ut mig för kung och fosterland och säga vad hon tycker och tänker så vänder hon istället halva klassen mot mig. Moget va?
Tänkte snacka med personen i fråga med kände efter ett tag att är det denna nivån vi ska ligga på så är det fan skit samma. Är så jävla trött på människor som ligger kvar på lågstadienivån, fan är man förbannad på någon så säg det då?! Det som nästan blir lite komiskt här är att jag egentligen inte stör mig på just henne, utan de jag stör mig mer på är de runt omkring. De som inte har ett skit med saken att göra. Visst, de är väldigt nära vänner med henne men seriöst.. Tror faktiskt hon är vuxen nog att lösa det här själv? Men nä nä.. Då ska hennes vänner bilda någon jävla armé mot mig och J istället. Fruktansvärt moget måste jag säga.
Något som är ännu mer komiskt är att några av dem inte längre verka hata J, utan nu är det nog bara jag som är idioten här. Så det jag vill säga är väl VÄX UPP!! Kort och gott.

Sådär, då fick jag ur mig det med, alltid skönt att få skriva av sig lite :)




                                          Några kallar mig älskling, andra tycker att bitch och hagga passar bättre ;)
                                          

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0