Hell's Kitchen

Okej, en fördel med att ha slutat skolan är att man nu kan kolla TV när man vill igen. Ett program jag verkligen saknat är Hell's Kitchen, så jävla bra ju! Sitter även och fyller i ansökningar till olika bevakningsföretag, hoppas verkligen att vi får vårt omdöme från skolan imorgon så att jag kan skicka iväg skiten snart!
Idag blev det en liten promenad iaf, och imorgon är jag redo för träning igen ;) Ska nog åka till Stenkullens gym imorron med min syster och fixa med kortet, hade vart gött om man kunde köra ett pass redan imorgon!



Gordon Ramsey, charmtrollet själv ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa vad kul:) Det får vi absolut göra! Jag kör bröst och armar ikväll ju! Ben imon! Hoppas allt är bra! Kramar

2009-06-10 @ 16:19:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror att Gordons favoritsysselsättning är att svära... Men han är grym!

2009-07-05 @ 19:46:36
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0